Autor --Iris-- 
Aby uzyskać całkowity dostęp do nowych lokacji należy ukończyć dwie poniżej opisane misje. Dopiero wtedy będziemy mieli pełny dostęp do Pustyni Rachdarii.
Droga do niezbadanych ziem
Historia młodego człowieka, który odkrył drogę do ukrytych przed ludźmi i magmarami ziem – fikcja czy prawda? Co kryje się poza terenami znajdującymi się na mapach? Jakie tajemnice skrywają przejścia pod górami, gdzie od wielu lat nie stąpała niczyja stopa? Ambitny badacz 

Sarpien 

Piełanir pragnie znaleźć odpowiedzi na te pytania... Bez ciebie mu się nie uda!
♦ Udaj się do antykwariusza 

Samara 

Menachema, aby znaleźć tam badacza 

Sarpienа 

Piełanira.
♦ Udaj się na 

Beroński Przestwór 

Jar Rozpaczy, przeszukaj lokację i znajdź lokalizację ukrytego obozu 

Sarpienа 

Piełanira.
♦ Uratuj jeńca z rąk bandytów w tajnym obozie 

Sarpienа 

Piełanira.
♦ Atak rozbójników odparty. Pora uwolnić jeńca w tajnym obozie.
♦ Udaj się do lokacji 

Łąki Beztroski 

Wąwóz Czernaski i odszukaj tam 

Sarpienа 

Piełanira.
♦ Zanieś 
Zapisy nieznajomego starcowi do gabinetu przywódcy na miejskiej Arenie.
♦ Udaj się do nа 

Polanę Sennych Marzeń 

Stepowe Wiechy i odszukaj wejście do grobowca (aby znaleźć klucz należy wybrać trasę lewo, lewo, otwórz drzwi, korytarz/caly czas w lewo i kliknąć sakrofag).
♦ Zanieś 
Klucz Zakazanych wrót starcowi do gabinetu przywódcy na miejskiej Arenie.
♦ Udaj się do Ducha gnoma i dowiedz się czegoś o kluczu.
♦ Przynieś Duchowi gnoma 500 
monet.
♦ Udaj się na Brzeg Śnieżnego Echa i odszukaj tam schowek,w którym ukryto szkatułkę z kryształem.
♦ Otwórz 
Szkatułka Podgórnych tajemnic.
Aby otworzyć szkatułkę, należy 4-krotnie poruszyć wszystkimi czterema figurami według ruchu wskazówek zegara lub odwrotnie. Przesuwamy kolejno wszystkie figury w określonej kolejności (np. biała gorgulia, czarna gorgulia, biały golem, czarny golem).
♦ Przynieś Duchowi gnoma znaleziony w szkatułce 
Klucz-w-kluczu.
♦ Przynieś Duchowi gnoma 30 szt. 
krystalicznego węgla.
♦ Przeszukaj ukryty grobowiec w lokacji 

Polana Sennych Marzeń 

Stepowe Wiechy i dowiedz się, gdzie pasuje 
Aktywowany Klucz Zakazanych wrót.
♦ Zanieś 
Kompas wiecznych wędrówek starcowi do gabinetu przywódcy na miejskiej Arenie.
♦ Przynieś 250 szt. 
efrylu, 1 szt. 
Diabelską kombo-kostkę, i 6 
rytualnych świec starcowi do gabinetu przywódcy na miejskiej Arenie.
♦ Udaj się do czarnoksiężnika 

Arnabaga 

Horsunguma i dowiedz się, jak można wzmocnić Osłabiony Kamień odległej drogi.
♦ Udaj się na Południowe ziemie do 

Bretwiła 

Erdinga i dowiedz się co wie na temat Eliksiru Potrójnej Bariery.
♦ Odszukaj tropiciela 

Fergosza 

Ortegę i dowiedz się co wie na temat 
Eliksiru Potrójnej Bariery.
♦ Udaj się do zbrojowni Zakazanego Miasta i zdobądź 
Tarczę minionych dynastii dla tropiciela 

Fergosza 

Ortegi.
♦ Porozmawiaj z 

Iszczurem 

Fiossо Eliksirze Potrójnej Bariery.
♦ Przynieś 100 Triad 

Iszczurowi 

Fiosso aby utworzyć Eliksir Potrójnej Bariery.
♦ Zanieś otrzymany Eliksir Potrójnej bariery Czarnoksiężnika 

Arnabaga 

Horsunguma.
Zakończyłeś misję "Droga do niezbadanym ziem".

Dokonano wyczynu "Droga do niezbadanym ziem" 
 
Nagroda: Dostęp do nowych lokacji.
Przełam w oblężeniu
Wrogowie niebezpiecznie zbliżyli się do twojego obozu. Nie możesz pozwolić im na zamknięcie oblężniczego pierścienia! Bitwa będzie gorąca, ale nie możesz obejść się bez przygotowania…
♦ Sprawdź stojaki z uzbrojeniem i skrzynie z zapasami w obozie 

Sarpiena 

Piełanira.
♦ Dostarcz Badaczowi 

Sarpienowi 

Piełanirowi 
Miecz Półtoraręczny 10 szt. i 
Eliksir Leczenia Ran (20 st.) 5 szt
♦ Dostarcz Badaczowi 

Sarpienowi 

Piełanirowi 
Polano 100 szt i 
Deska 50 szt.
Nagroda: 
Silna esencja doświadczenia, 
Duży Energetyczny Wywar 2 szt.
Możliwość wyjścia poza granice Obozu  Sarpiena
Sarpiena  Piełanira.
Piełanira.
EDYCJA
Po oddaniu polan i desek czeka nas kilka wymagających walk. W zależności od wyboru w trakcie rozmowy z wartownikiem walka może mieć od (jeśli się nie mylę) 13 do 25 przeciwników.
Hp około 4'000, różne szkoły magii.
Żeby zbyt łatwo nie było leczą się 
