Estate nedir? Ne işe yarar? O binaları yapmamızdaki amaç ne?
-Estate zaman zaman gideceğimiz yere daha çabuk ulaşmak için ışınlanabileceğimiz bir yer,zaman zaman bir posta,zaman zaman evcil hayvanımızın tecrübesini artıracak bir eğitim bölgesi ve zaman zaman da yaralarımızın daha hızlı iyileşeceği,antitravma güçlendirmesi alabileceğimiz bir tür hastanedir.
-Estate'e ışınlanmak için Traveller Amulet ve Travel Stone gerekli (Traveller Amulet'i Trading Journey Across the Seven Seas etkinliğinin sonunda Voldemar/Galash'tan IOU ile satın alabilirsiniz. Travel Stone da satın alınabilir veya Kırmızı Urchi Torbasından çıkabilir.)
-Estate'teki binaları yapmak için Riolite ve Enerji gerekli,eğer Estate Plot satın aldıysanız (Dünya haritasına girip invisibility moduna tıklayarak bulunduğunuz bölgede estate plot fiyatlarını ve yerlerini görebilirsiniz) öldürdüğünüz her yaratıktan (sizden maksimum 1 seviye düşük olabilir) 2 enerji,her rakip ırk mensubundansa (sizden maksimum 2 seviye düşük olabilir) 10 enerji elde edebilirsiniz. Enerji veya parayla estate'teki binalardan birine tıklayarak "buy riolite" seçeneğiyle riolite satın alabilirsiniz.
Town Hall: Town Hall binası birkaç eşyalık kasa görevi görür ve diğer binaların kilidini açar.Town Hall inşa etmezseniz diğer binaların hiçbirini inşa edemez,tüm binalarını (Fortress Wall hariç,onu yapabilmek için 2. seviye Town Hall gerekli) yaptıktan sonra ilk iş olarak Town Hall binasını yükseltmezseniz diğerlerini de yükseltemezsiniz.
Nursery: Nursery,evcil hayvanın bir miktar evcil hayvan yemi karşılığında belirli bir süre boyunca eğitilip tecrübe puanı kazandırılabileceği bir yerdir.
Repository: Dondurucu görevi gören ve Town Hall'a eksta bir eşyalık daha yer ekleyen bina. Repository'ye koyduğunuz eşyanın (eğer üzerinde "This item can not be Frozen" yazmıyorsa) süresi dondurulur,o eşya oradan çıkana konulduğu anki kaybolma/yokolma süresini korur.
Post: Postane görevi görüyor.
Statue of Experience: Yaptığın seçime göre (add-deduct) dövüşlerden alacağın tecrübe puanını artırır/azaltır.Artırdığı/azalttığı her tecrübe puanı binanın içinde birikmiş olan tecrübe puanından gider.Eğer binada tecrübe puanı biriktirmek istiyorsanız "Accumulate" moduna almalısınız (Estate'ine girdikten sonra binaya tıklayarak bunu yapabilirsin).Birinci seviyede maksimum 2200 tecrübe puanı biriktirir,her dövüşten sonra alınacak olan tecrübe puanını yaptığınız seçime göre %50 artırır/azaltır.Bu fonksiyon binanın seviyesi arttıkça güçlenir ve binanın biriktireceği tecrübe puanı miktarı artar,binayı aktif hâle getirdikten sonraysa yukarıda bahsettiğim fonksiyonlar kullanılabilir.
Obelisk of Valour: Tıpkı Statue of Experience gibi görev gören ancak çalışma prensibi farklı olan bina.Bu bina yine Statue of Experience gibi biriktirme koşuluyla kullanılır ancak bunun tek fonksiyonu var: rakip ırka karşı yaptığınız dövüşlerden alacağınız onuru (valour) artırmak.Aynı Statue of Experience gibi binayı "Accumulate" moduna alıp içinde onur puanı biriktirebilir,tamamen veya bir yere kadar dolunca tekrar aktif hâle getirebilir (ne zaman aktif hâle getireceğiniz size bağlı,istiyorsanız 1 onurdayken de aktif hâle getirebilirsiniz) ve sizin dövüşlerden aldığın her onur bu binada birikmiş olan onurdan azaltılır.
Shop: Mağaza görevi görür.İçinde iksir,hediye ve bazı reputationlarla alınabilecek eşyalar (örneğin meşale,iyilik/kötülük güçlendirmeleri) vb. barındıran bina.Reputation eşyalarını alabilmek için öncelikle o grubun belirli bir reputation seviyesine ulaşmalısınız (bkz. meşale alabilmek için 500 paralı birlik onuru).
Infirmary: Estate'in içinde bulunduğunuz süre boyunca yaralarınızın iyileşme hızını artırır ve her 24 saatte bir antitravma kabiliyetini (alacağınız yaraların daha güçsüz olmasını sağlıyor) artıran bir güçlendirme verir.
Workshop: Mesleki eşyaların (iksir,tomar vb.) daha yüksek miktarlarda yapılabilmesini sağlayan bina.
Portal: Sizi belirli bir miktar enerji ile seçenekler dahilinde gösterilen yerlere ışınlayabilecek olan bina. (Not: Işınlanma seçeneklerini inşa ettikten sonra Portal'a tıklayarak görebilirsiniz.)
Fortress Wall: Estate'inizin içindeyken rakibin size karşı kullanacağı saldırı tomarını geçersiz kılabilme ihtimali olan ve bu durumda size bir süre boyunca saldıramamasını sağlayabilen bina.
Etiketi olmayan "Foundation Trench": Estate'inize girdiğinizde İnsanlar için ekranın sol üst tarafında,Magmarlar içinse sağ üst tarafında bulunan boş inşaat alanı.Bu alana tıklayarak hanlık kaynakları yapmak için kullanılabilecek olan binalardan birini seçebilirsiniz (Logging,Rock Pit,Sawmill vb.). Hanlık kaynakları hanlıklar için gereklidir.
Estate,Estate'teki binalar ve bu binaların fonksiyonları bu şekilde.
Herkese iyi oyunlar.
-Estate zaman zaman gideceğimiz yere daha çabuk ulaşmak için ışınlanabileceğimiz bir yer,zaman zaman bir posta,zaman zaman evcil hayvanımızın tecrübesini artıracak bir eğitim bölgesi ve zaman zaman da yaralarımızın daha hızlı iyileşeceği,antitravma güçlendirmesi alabileceğimiz bir tür hastanedir.
-Estate'e ışınlanmak için Traveller Amulet ve Travel Stone gerekli (Traveller Amulet'i Trading Journey Across the Seven Seas etkinliğinin sonunda Voldemar/Galash'tan IOU ile satın alabilirsiniz. Travel Stone da satın alınabilir veya Kırmızı Urchi Torbasından çıkabilir.)
-Estate'teki binaları yapmak için Riolite ve Enerji gerekli,eğer Estate Plot satın aldıysanız (Dünya haritasına girip invisibility moduna tıklayarak bulunduğunuz bölgede estate plot fiyatlarını ve yerlerini görebilirsiniz) öldürdüğünüz her yaratıktan (sizden maksimum 1 seviye düşük olabilir) 2 enerji,her rakip ırk mensubundansa (sizden maksimum 2 seviye düşük olabilir) 10 enerji elde edebilirsiniz. Enerji veya parayla estate'teki binalardan birine tıklayarak "buy riolite" seçeneğiyle riolite satın alabilirsiniz.
Town Hall: Town Hall binası birkaç eşyalık kasa görevi görür ve diğer binaların kilidini açar.Town Hall inşa etmezseniz diğer binaların hiçbirini inşa edemez,tüm binalarını (Fortress Wall hariç,onu yapabilmek için 2. seviye Town Hall gerekli) yaptıktan sonra ilk iş olarak Town Hall binasını yükseltmezseniz diğerlerini de yükseltemezsiniz.
Nursery: Nursery,evcil hayvanın bir miktar evcil hayvan yemi karşılığında belirli bir süre boyunca eğitilip tecrübe puanı kazandırılabileceği bir yerdir.
Repository: Dondurucu görevi gören ve Town Hall'a eksta bir eşyalık daha yer ekleyen bina. Repository'ye koyduğunuz eşyanın (eğer üzerinde "This item can not be Frozen" yazmıyorsa) süresi dondurulur,o eşya oradan çıkana konulduğu anki kaybolma/yokolma süresini korur.
Post: Postane görevi görüyor.
Statue of Experience: Yaptığın seçime göre (add-deduct) dövüşlerden alacağın tecrübe puanını artırır/azaltır.Artırdığı/azalttığı her tecrübe puanı binanın içinde birikmiş olan tecrübe puanından gider.Eğer binada tecrübe puanı biriktirmek istiyorsanız "Accumulate" moduna almalısınız (Estate'ine girdikten sonra binaya tıklayarak bunu yapabilirsin).Birinci seviyede maksimum 2200 tecrübe puanı biriktirir,her dövüşten sonra alınacak olan tecrübe puanını yaptığınız seçime göre %50 artırır/azaltır.Bu fonksiyon binanın seviyesi arttıkça güçlenir ve binanın biriktireceği tecrübe puanı miktarı artar,binayı aktif hâle getirdikten sonraysa yukarıda bahsettiğim fonksiyonlar kullanılabilir.
Obelisk of Valour: Tıpkı Statue of Experience gibi görev gören ancak çalışma prensibi farklı olan bina.Bu bina yine Statue of Experience gibi biriktirme koşuluyla kullanılır ancak bunun tek fonksiyonu var: rakip ırka karşı yaptığınız dövüşlerden alacağınız onuru (valour) artırmak.Aynı Statue of Experience gibi binayı "Accumulate" moduna alıp içinde onur puanı biriktirebilir,tamamen veya bir yere kadar dolunca tekrar aktif hâle getirebilir (ne zaman aktif hâle getireceğiniz size bağlı,istiyorsanız 1 onurdayken de aktif hâle getirebilirsiniz) ve sizin dövüşlerden aldığın her onur bu binada birikmiş olan onurdan azaltılır.
Shop: Mağaza görevi görür.İçinde iksir,hediye ve bazı reputationlarla alınabilecek eşyalar (örneğin meşale,iyilik/kötülük güçlendirmeleri) vb. barındıran bina.Reputation eşyalarını alabilmek için öncelikle o grubun belirli bir reputation seviyesine ulaşmalısınız (bkz. meşale alabilmek için 500 paralı birlik onuru).
Infirmary: Estate'in içinde bulunduğunuz süre boyunca yaralarınızın iyileşme hızını artırır ve her 24 saatte bir antitravma kabiliyetini (alacağınız yaraların daha güçsüz olmasını sağlıyor) artıran bir güçlendirme verir.
Workshop: Mesleki eşyaların (iksir,tomar vb.) daha yüksek miktarlarda yapılabilmesini sağlayan bina.
Portal: Sizi belirli bir miktar enerji ile seçenekler dahilinde gösterilen yerlere ışınlayabilecek olan bina. (Not: Işınlanma seçeneklerini inşa ettikten sonra Portal'a tıklayarak görebilirsiniz.)
Fortress Wall: Estate'inizin içindeyken rakibin size karşı kullanacağı saldırı tomarını geçersiz kılabilme ihtimali olan ve bu durumda size bir süre boyunca saldıramamasını sağlayabilen bina.
Etiketi olmayan "Foundation Trench": Estate'inize girdiğinizde İnsanlar için ekranın sol üst tarafında,Magmarlar içinse sağ üst tarafında bulunan boş inşaat alanı.Bu alana tıklayarak hanlık kaynakları yapmak için kullanılabilecek olan binalardan birini seçebilirsiniz (Logging,Rock Pit,Sawmill vb.). Hanlık kaynakları hanlıklar için gereklidir.
Estate,Estate'teki binalar ve bu binaların fonksiyonları bu şekilde.
Herkese iyi oyunlar.
It's better to be silent and be thought a fool than to speak and remove all doubt. What's even better is to weaponize your words to destroy anyone who dares challenge you.
cahal mentör bir soru da ben sorayım hocam
ölüler sunağına başlamıştım. onu kırmızı madalya yapınca aladeya'ya başlayacağım. tabi aladeya'yı da kırmızı yaparken ölüler tanrısı onurum 0 olacak.
sonuçta 2 kırmızı madalyam olacak ama ölüler onurum 0, aladeya onuru 3000 şeklinde.
sunakların hepsini kırmızı madalya yapmış yüksek leveller dövüşlere girerken sırf "efekt" olsun diye sunaklara bağış yapıyor ve efektini alıyor. ben de öyle yapmak istiyorum ama ölüler onurum 0 olduğu için bağış yaparak sadece aladeya tanrısından efekt alabileceğim. ölüler madalyam sayesinde dövüşlerde ölüler tanrısı yardıma gelebilir. ama bağış yaparak ölüler tanrısı efekti alamayacağım
aksine ölüler tanrısının efektini tercih ederdim. çünkü madalya kırmızı olunca aladeyanın verdiği efekt takım arkadaşlarına da dağılıyor.
ilk önce ölülere başladığım için geri dönülmez bir hata mı oldu yoksa iyilik-kötülük geçişi gibi burada da bir geçiş imkanı var mı?
--
bu arada adamın biri de aynı soruyu sormuş ama cevap alamamış o da
) http://warofdragons.com/forum/index.php?…d&postID=200409

ölüler sunağına başlamıştım. onu kırmızı madalya yapınca aladeya'ya başlayacağım. tabi aladeya'yı da kırmızı yaparken ölüler tanrısı onurum 0 olacak.
sonuçta 2 kırmızı madalyam olacak ama ölüler onurum 0, aladeya onuru 3000 şeklinde.
sunakların hepsini kırmızı madalya yapmış yüksek leveller dövüşlere girerken sırf "efekt" olsun diye sunaklara bağış yapıyor ve efektini alıyor. ben de öyle yapmak istiyorum ama ölüler onurum 0 olduğu için bağış yaparak sadece aladeya tanrısından efekt alabileceğim. ölüler madalyam sayesinde dövüşlerde ölüler tanrısı yardıma gelebilir. ama bağış yaparak ölüler tanrısı efekti alamayacağım
aksine ölüler tanrısının efektini tercih ederdim. çünkü madalya kırmızı olunca aladeyanın verdiği efekt takım arkadaşlarına da dağılıyor.
ilk önce ölülere başladığım için geri dönülmez bir hata mı oldu yoksa iyilik-kötülük geçişi gibi burada da bir geçiş imkanı var mı?
--
bu arada adamın biri de aynı soruyu sormuş ama cevap alamamış o da

Öncelikle merhabacahal mentör bir soru da ben sorayım hocam
ölüler sunağına başlamıştım. onu kırmızı madalya yapınca aladeya'ya başlayacağım. tabi aladeya'yı da kırmızı yaparken ölüler tanrısı onurum 0 olacak.
sonuçta 2 kırmızı madalyam olacak ama ölüler onurum 0, aladeya onuru 3000 şeklinde.
sunakların hepsini kırmızı madalya yapmış yüksek leveller dövüşlere girerken sırf "efekt" olsun diye sunaklara bağış yapıyor ve efektini alıyor. ben de öyle yapmak istiyorum ama ölüler onurum 0 olduğu için bağış yaparak sadece aladeya tanrısından efekt alabileceğim. ölüler madalyam sayesinde dövüşlerde ölüler tanrısı yardıma gelebilir. ama bağış yaparak ölüler tanrısı efekti alamayacağım
aksine ölüler tanrısının efektini tercih ederdim. çünkü madalya kırmızı olunca aladeyanın verdiği efekt takım arkadaşlarına da dağılıyor.
ilk önce ölülere başladığım için geri dönülmez bir hata mı oldu yoksa iyilik-kötülük geçişi gibi burada da bir geçiş imkanı var mı?
--
bu arada adamın biri de aynı soruyu sormuş ama cevap alamamış o da) http://warofdragons.com/forum/index.php?…d&postID=200409
Önünde birkaç seçenek var,söylediğin gibi ölüler ve lanetlilerin tanrısı onurunu kırmızı yapıp ardından aladeya'ya başlayabilirsin ve söylediğin gibi Aladeya'ya kırmızı madalyadayken kurban verirsen sana vereceği efektle birlikte -şayet ki Aladeya kutsaması dövüşte tetiklenirse- arkadaşların da iyileşebilir,ancak sen ölüler ve lanetlilerin bu tür bir güce kavuşmasını istiyorsan ve ona kurban verip onun efektini almak istiyorsan önünde tek seçenek var;
-Ölüler ve Lanetliler onurunu olduğu yerde bırakıp Aladeya'nın istediği kurbanları vermeli ve Aladeya onuruna başlamalısın,ardından kırmızı olana kadar Aladeya onurunu yapacaksın ve kırmızı madalyadan sonra ölüler ve lanetliler'in istediği kurbanları verip onu sıfırdan yapmaya başlayacaksın,kırmızı madalya yaptıktan sonra ölülerin ve lanetlilerin tanrısına kurban verebilirsin ve efekt alabilirsin.
.gif)
Kısaca geri dönülmez bir yol değil ancak uzun bir yol,tercih sana kalmış.
İyi şanslar.
It's better to be silent and be thought a fool than to speak and remove all doubt. What's even better is to weaponize your words to destroy anyone who dares challenge you.
Quoted
Öncelikle merhaba
Önünde birkaç seçenek var,söylediğin gibi ölüler ve lanetlilerin tanrısı onurunu kırmızı yapıp ardından aladeya'ya başlayabilirsin ve söylediğin gibi Aladeya'ya kırmızı madalyadayken kurban verirsen sana vereceği efektle birlikte -şayet ki Aladeya kutsaması dövüşte tetiklenirse- arkadaşların da iyileşebilir,ancak sen ölüler ve lanetlilerin bu tür bir güce kavuşmasını istiyorsan ve ona kurban verip onun efektini almak istiyorsan önünde tek seçenek var;
-Ölüler ve Lanetliler onurunu olduğu yerde bırakıp Aladeya'nın istediği kurbanları vermeli ve Aladeya onuruna başlamalısın,ardından kırmızı olana kadar Aladeya onurunu yapacaksın ve kırmızı madalyadan sonra ölüler ve lanetliler'in istediği kurbanları verip onu sıfırdan yapmaya başlayacaksın,kırmızı madalya yaptıktan sonra ölülerin ve lanetlilerin tanrısına kurban verebilirsin ve efekt alabilirsin.![]()
Kısaca geri dönülmez bir yol değil ancak uzun bir yol,tercih sana kalmış.
İyi şanslar.
bu durum önümde hiç seçenek olmadığını gösteriyor çünkü ölüler onurumu 2200'e kadar getirdim. ölüleri kırmızı yapmadan aladeyaya başlamak büyük zarar olur.
önce ölülere başlayarak hata ettim demek ki. bu durumda iki madalya da kırmızı olunca son olarak aladeya bitirdiğim için sadece ondan efekt alabileceğim:/ neyse sağlık olsun. belki buna ilerde bir çare bulunur veya oyuna güncelleme gelir...
cevabın için teşekkürler hocam
